3. Arbeidsvoorwaarden


MOGELIJKE PROBLEEMGEBIEDEN:
• wat zijn voor mij de gevolgen van de wet ‘Werk en Zekerheid’ (ingangsdatum: 01-01-2015)?
• zijn mijn arbeidsovereenkomsten actueel?
• pas ik de CAO wel op de juiste manier toe?
• heb ik actuele functie-omschrijvingen en een doordacht functie- en beloningsgebouw?


ZELF DOEN OF UITBESTEDEN?
Business handshake to seal a dealArbeidsvoorwaarden zijn vaak een ingewikkelde materie voor een ondernemer. Aan welke wet- en regelgeving moet u voldoen en valt u bijvoorbeeld onder een CAO en weet u hoe u deze moet toepassen? Daarnaast zijn er vaak ook nog een aantal andere primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden die geregeld en geborgd moeten zijn.

Wilt u dat allemaal zelf doen of liever uitbesteden aan een specialist? Wij kunnen u hierbij helpen.

GEEN VERRASSINGEN
Als basis gaan wij uit van uw (salaris)administratie, zodat deze minimaal voldoet aan de wet- en regelgeving. Daarnaast kunnen wij u helpen met het opzetten van een functie- en loongebouw en een passende beoordelingssystematiek. Eén en ander kunt u borgen met een personeelshandboek, zodat al uw medewerkers precies weten waar ze aan toe zijn.


NIEUWSBRIEF WIT

Advertenties